فروشگاه اینترنتی تازیانه

تازیانه

شال پرسپولیس

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

خرید اینترنتی شال هواداری پرسپولیس

خرید پستی شال هواداری پرسپولیس از فروشگاه اینترنتی جفت شیش
فروشگاه شال هواداری پرسپولیس,فروش شال هواداری پرسپولیس,فروش اینترنتی شال هواداری پرسپولیس,فروش آنلاین شال هواداری پرسپولیس,خرید شال هواداری پرسپولیس,خرید اینترنتی شال هواداری پرسپولیس,خرید پستی شال هواداری پرسپولیس,خرید ارزان شال هواداری پرسپولیس,خرید آنلاین شال هواداری پرسپولیس,خرید نقدی شال هواداری پرسپولیس,خرید و فروش شال هواداری پرسپولیس,فروشگاه رسمی شال هواداری پرسپولیس,فروشگاه اصلی شال هواداری پرسپولیس,بهترین شال هواداری پرسپولیس,،فروشگاه شال هواداری پرسپولیس,فروشگاه اینترنتی شال هواداری پرسپولیس,شال هواداری پرسپولیس جدید,خرید شال هواداری پرسپولیس جدید,خرید اینترنتی شال هواداری پرسپولیس جدید,خرید پستی شال هواداری پرسپولیس جدید,خرید ارزان شال هواداری پرسپولیس جدید,
شال هواداری پرسپولیس
شال هواداری پرسپولیس یک محصول بسیار عالی است برای طرفداران پر طرفدارترین تیم آسیا
شال هواداری پرسپولیس را براحتی از فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید
شال هواداری پرسپولیس بهترین هدیه به دوستان پرسپولیسیتان است
شال هواداری پرسپولیس

خرید شال هواداری پرسپولیس

خرید شال هواداری پرسپولیس

نام، نماد و رنگ

پرسپولیس یک واژه یونانی به معنای شهر پارسی است که از دو واژه «پرسه» (به یونانی Πέρσης) به معنای پارسی و «پولیس» (به یونانی: Πόλις) به معنای شهر تشکیل شده‌است. یونانیان باستان به پارسه یا تخت جمشید، پایتخت دودمان هخامنشیان، پرسپولیس می‌گفتند.در سال ۱۳۶۰، سازمان تربیت بدنی نام بولینگ عبده را به مجموعه ورزشی شهید چمران تغییر داد و قرار شد پرسپولیس از سال ۱۳۶۱، با نام دیگری فعالیت کند. بازیکنان در اعتراض به این تصمیم، در بازی با هما در جام باشگاه‌های تهران حاضر نشدند و قهرمانی این مسابقات را از دست دادند. در دی ۱۳۶۵، پرسپولیس تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفت. بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت نام تیم را به «آزادی» تغییر دهد. بازیکنان با این تغییر نام موافق نبودند. در ۲۷ بهمن ۱۳۶۵، نام باشگاه رسماً به «پیروزی» تغییر یافت. اداره کل تربیت بدنی استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «این تغییر نام به پیشنهاد بازیکنان صورت گرفته‌است.» با این وجود، رسانه‌ها و مردم ایران بیشتر نام پرسپولیس را به کار می‌برند.در آگهی ثبت نمادی که شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در سال ۱۳۷۰ به ثبت رسانده، این توضیح آمده‌است: «کلمه پرسپولیس و علامت فانتزی. تصویر جامی که از دو طرف با دو سر اسب هخامنشی تلاقی دارد.»رنگ قرمز یکی از مهمترین نمادهای باشگاه فوتبال پرسپولیس به شمار می‌آید. به جز فصل ۸۶-۱۳۸۵ و چند بازی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۹ که بازیکنان پرسپولیس لباس‌های راه‌راه سفید و قرمز پوشیدند، از آغاز همواره رنگ اصلی پیراهن پرسپولیس قرمز بوده‌است. از این رو آنان را «ارتش سرخ» و «سرخپوشان» می‌نامند. پیراهن دوم باشگاه نیز به طور سنتی سفید بوده است. از فصل ۹۰-۱۳۸۹ پیراهن دوم باشگاه به رنگ مشکی تغییر کرد که در پی آن در فصل ۹۱-۱۳۹۰ نیز این رنگ به عنوان رنگ دوم پیراهن باشگاه برگزیده شد. در یک نظرسنجی که پیش از لیگ دهم از سوی پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس انجام شد، ۴۲ درصد از هواداران، رنگ مشکی و ۱۷ درصد رنگ سفید را برای رنگ پیراهن دوم باشگاه برتری داده‌اند.در فصل ۸۷-۱۳۸۶ که به قهرمانی پرسپولیس در جام خلیج فارس منتهی شد، فیلم مستندی با نام مردان پرسپولیس درباره این باشگاه ساخته‌شد. قرار بود قسمت دوم این فیلم در سال بعد ساخته شود که با مخالفت داریوش مصطفوی، مدیرعامل آن زمان پرسپولیس این فیلم ساخته‌نشد. سانسور و کیفیت پائین ساخت این فیلم با انتقادهایی همراه بود.همچنین در دهه‌های ۱۳۴۰، (عزیز اصلی) ۱۳۵۰ (محراب شاهرخی) و ۱۳۷۰ (احمدرضا عابدزاده، علی پروین، حمید استیلی و افشین پیروانی) نیز شماری از بازیکنان این باشگاه در فیلم‌های سینمای ایران به بازیگری پرداختند.در سال ۱۳۸۸، پرسپولیس به عنوان نخستین باشگاه ایرانی ساخت سرود رسمی‌اش را با همکاری داریوش خواجه‌نوری، خواننده و گیتاریست ایرانی آغاز کرد. این ترانه «آهنگ سرخ» نام دارد و بازیکنان سابق باشگاه آن را خوانده‎اند. پیش از این نیز خوانندگانی مانند فرزین برای پرسپولیس خوانده‌بودند. قاسم افشار نیز در دهه ۷۰ آلبومی با نام «قرمزته» منتشر کرده‌بود.

قیمت : 20.000 تومان خرید نقدی : 18.000 تومان

شال پرسپولیس

مشخصات شال پرسپولیس :

جنس پارچه : نخی درجه یک

طول 150 سانتی متر

عرض  17 سانتی متر

دولایه

چاپ اسم و لوگو باشگاه

دور دوزی شده

کیفیتی بی نظیر

خرید پستی >> قیمت شال هواداری   پرسپولیس فقـط :20.000تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

قیمت : 20.000 تومان خرید نقدی : 18.000 تومان

شال پرسپولیس

هدیه ای ویژه برای طرفداران تیم پرسپولیس

افتخارات و رکوردهای منحصر به فرد پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با 9 قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال ایران پرافتخارترین باشگاه ایرانی می باشد.

لیگ قهرمانی باشگاه های ایران: (٩ بار قهرمانی)
۱۳۸۷-۱۳۸۶
۱۳۸۱-۱۳۸۰
۱۳۷۹-۱۳۷۸
۱۳۷۸-۱۳۷۷
۱۳۷۵
۱۳۷۴
۱۳۵۴
۱۳۵۲
۱۳۵۱

جام حذفی: (۵ بار قهرمانی)
۱۳۶۶
۱۳۷۰
۱۳٧٧
١٣٨٩
۱۳٩۰

    پرسپولیس چهارمین تیم برتر آسیا در قرن بیستم می‌باشد.
    تیم فوتبال پرسپولیس در میان تیم‌های باشگاهی ایران با ۹ عنوان قهرمانی در لیگ و پنج عنوان قهرمانی جام حذفی و در مجموع با ۱۴ عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم باشگاهی تاریخ ایران می‌باشد.
    بازی پرسپولیس و الغرافه قطر در ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ به عنوان پرتماشاگرترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد.
    تیم فوتبال پرسپولیس تنها تیمی است که در کل ادوار برگزاری لیگ ایران همواره در بالاترین سطح آن بازی کرده است.
    تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا به امروز دارای بیشترین لژیونر در بین تیمهای ایرانی‌ست.
    پرسپولیس تهران در سال ۱۳۵۰ و در جریان مسابقات لیگ سراسری ایران، در ۱۴ دیدار لیگ صاحب ۱۳ برد و یک باخت شد. براین اساس پرسپولیس آن سال موفق شد ۹۳ درصد از کل امتیازات موجود را به خود اختصاص داده و از این حیث صاحب رکورد شود.
    پرسپولیس تهران در سال ۱۳۷۳ با کسب ۵۵ امتیاز از ۲۲ بازی با کسب رکورد ۲.۵ امتیاز از هر بازی رکوردعجیبی خلق کرد.
    بهترین میانگین گل زده یک تیم ایرانی٬ متعلق به پرسپولیس تهران است.پرسپولیس در سال ۱۳۵۰ موفق شد در ۱۴ بازی ۴۵ گل یعنی ۳/۲ گل در یک بازی به ثمر رساند و پرسپولیس از این حیث در ایران رکورددار است.
    پرسپولیس در لیگ تخت‌جمشید سال ۱۳۵۴ پس از ۳۰ بازی ،تنها ۱۲ گل‌ یعنی میانگین ۰/۴ گل در هر بازی دریافت کرد که از این حیث رکورددار است.
    پرسپولیس در جریان لیگ تخت‌جمشید سال ۱۳۵۴ در ۳۰ بازی ،تنها ۱۲ گل‌ دریافت کرد که از این حیث رکورددار مانده است.
    پرسپولیس صاحب یکطرفه‌ترین و قاطع‌ترین قهرمانی در یک فصل شده است. سرخپوشان در لیگ سال ۱۳۷۷ توانستند ۶۵ امتیاز گرفته و قهرمان شوند. تیم دوم یعنی استقلال با ۵۳ امتیاز و ۱۲ امتیاز کمتر دوم شد که پرسپولیس تهران از این حیث رکورددار است.
    رکورد شکست‌ناپذیری در تاریخ فوتبال ایران را پرسپولیس با ۴۳ بازی ثبت کرده است.پرسپولیس از روز ۱۹ دی ۱۳۵۰ که بازنده میدان شد، تا روز چهارم خرداد ۱۳۵۳ که در لیگ دوم تخت‌جمشید یک بر صفر به تاج تهران باخت در ۴۳ بازی (۸۶۵ روز) در رقابت‌های گوناگون برابر حریفان مختلف خود نباخت و رکورد شکست‌ناپذیری فوتبال ایران را به دست آورد.
    رکورد پیروزی متوالی در تاریخ لیگ فوتبال ایران را پرسپولیس با ۱۴ بازی ثبت کرده است.پرسپولیس از روز ۲۴ مهر ۱۳۷۷ که در لیگ هشتم آزادگان ۱-۰ فولاد خوزستان را برد، تا روز ۲۱ اسفند ۱۳۷۷ در ۱۴ بازی متوالی حریفان خود را شکست داد و رکورددار پیروزی متوالی تاریخ لیگ فوتبال ایران شد.
    پرسپولیس تهران تنها تیمی‌ست که توانسته بدون شکست قهرمان لیگ فوتبال ایران شود.پرسپولیس در جریان لیگ تخت‌جمشید سال ۱۳۵۲ توانست بدون شکست قهرمان ایران شود.
    پرسپولیس تهران رکورددار قهرمانی‌های متوالی در لیگ فوتبال ایران است.پرسپولیس سه بار به طور متوالی قهرمان لیگ شده‌است.(۵۱ و ۵۲)، (۷۴ و ۷۵) و (۷۷ و ۷۸).
    پرسپولیس تنها تیم تاریخ فوتبال ایران است که ۱۶ قهرمانی در ۱۶ سال (۱۳۶۵ تا ۱۳۸۱)در مسابقات رسمی شامل:لیگ باشگاههای تهران، جام حذفی ایران و تهران، جام برندگان آسیا و لیگ فوتبال ایران کسب نموده است.
    پرسپولیس تهران به‌همراه سایپا البرز تنها تیم‌هایی هستند که در یک فصل موفق به کسب هردو جام (لیگ ایران و جام حذفی ایران) شده‌اند.پرسپولیس در فصل ۱۳۷۷-۷۸ موفق به دابل‌کاپ (قهرمانی هم‌زمان در جام حذفی و لیگ) شد.
    پرگل‌ترین بازی شهرآورد تهران با نتیجه ۶-۰ به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جریان نخستین دوره جام تخت‌جمشید در ۱۶ شهریور ۱۳۵۲ به پایان رسیده است.
    قاطع‌ترین برد یک تیم در تاریخ لیگ مربوط به برد پرسپولیس تهران مقابل شاهین بوشهر در فصل ۷۳ و با نتیجه ۱۰-‍۱ بوده است که این نتیجه در تاریخ فوتبال ایران یک رکورد است و هنور هیچ تیمی در یک بازی لیگ موفق به دو رقمی کردن گل های خود نشده است.
    قهرمان نخستین‌ دوره لیگ برتر ایران(جام خلیج فارس) پرسپولیس تهران می‌باشد.
    پرسپولیس پس از قهرمانی در اولین دوره لیگ تخت جمشید(۱۳۵۲) اولین کاپ رسمی‌مسابقات را دریافت کرد که توسط یک طراح ایرانی ساخته شده بود؛ جامی مرکب از نمادهای تخت جمشید که نخستین جام رسمی لیگ ایران محسوب می‌شد.
    در سال ۲۰۱۲ پرسپولیس توانست در ۳ مسابقه و در جریان ۳ جام معتبر به تیم‌های رقیب ۶ گل بزند:
 پرسپولیس۶-۱الشباب امارات (۲۱ مارس ۲۰۱۲  لیگ قهرمان باشگاه‌های آسیا)
 پرسپولیس۶-۰پیکان (۳۱ اکتبر ۲۰۱۲ لیگ برتر فوتبال ایران)
 پرسپولیس۶-۰ملوان (۱۹ دسامبر ۲۰۱۲ رقابت‌های جام حذفی ایران)

  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی