فروشگاه اینترنتی تازیانه

تازیانه

پروتز گونه

پروتز گونه ,پروتز گونه قبل و بعد,پروتز گونه+عوارض,پروتز گونه نی نی سایت,پروتز گونه چیست,پروتز گونه با چربی,آیا پروتز گونه عوارض دارد,پروتز گونه و عوارض آن

پروتز گونه , پروتز گونه قبل و بعد , پروتز گونه+عوارض , پروتز گونه چیست

توضیحاتی در مورد پروتز گونه

پروتز روشی دائمی در برجسته سازی گونه است و مانند چربی، ژل و سایر فیلرها موقت نیست. قوام پروتز کمی نرم تر از استخوان است و جنس آن سیلیکونی است. به طوری که بیشترین نوع پروتز که در دنیا کاربرد دارد از سیلیکون نرم است. در جراحی پروتزهای گونه معمولا برشی در داخل دهان،در فضای بین لثه ولپ، قسمت بالایی دندان نیش حدود دو سانت ایجاد می‌شود سپس جراحی روی استخوان گونه انجام می‌شود. به این طریق که عصب حسی ناحیه جدا شده و فضایی به اندازه پروتز ایجاد می‌شود تا پروتز در نقطه تعیین شده قرار بگیرد و با پیچ ثابت شود و این کار باعث می‌شود پروتز جابجا نشود زیرا اگر زیر عضله گذاشته شود با انقباض‌های عضلانی امکان حرکت پروتز وجود دارد.در این مطلب از سایت جسارت در مورد پروتز گونه صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

پروتز گونه و تزریق چربی

به دلیل وجود سلول‌های بنیادین در صورت، تزریق چربی باعث می‌شود شادابی اولیه جوانی به صورت بازگردد و به دلیل اینکه صورت همیشه عدم تقارن دارد و در بالای ۸۰ درصد موارد افراد در دو طرف صورت دارای عدم تقارن هستند استفاده از چربی مناسب تر هست زیرا می‌توان هر میزان نیاز است تزریق کرد اما پروتز در دو طرف یک شکل و اندازه است. در تزریق چربی مزیت دیگری که وجود دارد این است که زیر چشم هم پر می‌شود و پلک هم جوان می‌شود و حتی خط اخم و دور چشم هم با چربی اصلاح می‌شود . تنها عیب تزریق چربی ماندگاری کم آن در برخی بیماران است مضاف بر اینکه یک سوم آن هم در همان ابتدا جذب می‌شود.

جراحی پروتز گونه

افرادی که صورت گوشتی اما باریک دارند مناسب این روش هستند اما اگر تمام صورت لاغر باشد پروتزهای گونه توصیه نمی‌شود در اغلب موارد نمی‌توان پروتزهای گونه گذاشت و اگر این کار ر بدون بررسی و انتخاب درست انجام شود منجر به نارضایتی فرد می‌شود. عمل پروتزهای گونه در بسیاری از موارد نارضایتی ایجاد می‌کند و افراد برای خارج نمودن پروتز اقدام می‌کنند. افرادی که چشمان گود رفته دارند اگر پروتزهای گونه کنند گودی چشمانشان بیشتر دیده می‌شود.

پروتز گونه و افزایش سن

با افزایش سن معمولا گونه‌های صورت تحلیل می‌روند و چهره شادابی خودش را از دست می‌دهد. از سوی دیگر حوادثی مثل تصادف یا سوختگی شدید ممکن است سبب آسیب به صورت و گونه‌ها شوند و آنها را از بین ببرند. برخی افراد هم به‌صورت ژنتیکی صورت‌هایی نحیف با گونه‌های صاف یا گونه‌هایی با کمترین میزان برجستگی را دارند. در تمام این موارد چهره‌ی فرد به‌خاطر گونه‌های صاف، مُسن و خسته به‌نظر می‌رسد. اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که نمی‌توانید با گونه‌های آسیب‌دیده، صاف یا تحلیل‌رفته کنار بیایید، بد نیست بدانید عمل کاشت گونه می‌تواند این مشکل ظاهری را برطرف کند. در این عمل جراحی زیبایی با تغییر در ساختار میانه‌ی صورت، شاداب‌تر و جذاب‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسید. در عمل جراحی پروتزهای گونه، پروتزی که ابعاد و اندازه‌های آن دقیقا محاسبه شده است در جلوی استخوان‌های گونه قرار داده می‌شود و باعث برجسته‌تر شدن و حجیم‌تر شدن گونه‌ها می‌شود.

نتیجه پروتز گونه

معمولا از بین متقاضیانی که برای این کار مراجعه می‌کنند تنها ۳۰ درصد نتیجه خوبی بدست می‌آورند. افرادی که صورت لاغر کشیده داشته باشد پروتزهای گونه برای آنها مناسب است به شرطی که چشمان درشت و بیرون داشته باشند.

  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی