فروشگاه اینترنتی تازیانه

تازیانه

جملات عاشقانه برای همسر

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۶ ب.ظ

حرفهای عاشقانه برای همسرم

من بگم دوستت دارم با چه رقم یا عددی

تو که بی نهایتی قشنگ تر از من بلدی !

اس عاشقانه برای همسرم

سلام خوبی ؟ یه سوال داشتم

تو دل منو ندیدی ؟ آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت !

بهترین شعرهای عاشقانه برای همسر

این شب ها که نیستی

قرارمان باشد پای تابیدن هاب ماه

واسم هست!

که تو هم هَمان ماهی را مـی بینی که من میبینم

اینجا

بدون تو!

قرارمان باشد با ماه

برساند نگـاهَم را به نگاهت!

بی ڪم و ڪاست.

شعرهای عاشقانه برای همسر

قلبم فدای اون عزیزی که

دنیایی از دلتنگی روبه امید یک لحظه دیدنش به جان میخرم.

شعر عاشقانه برای همسر مهربانم

با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !

شعر عاشقانه برای همسر عزیزم

اگه قصر شاهی تو واسه من جائی نداره

کلبه خاکی قلبم قابل تورو نداره

جملات عاشقانه برای همسر

  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی