فروشگاه اینترنتی تازیانه

تازیانه

درمان اسهال و استفراغ با اضطراب

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ق.ظ

درمان اسهال و استفراغ با اضطراب

آن دارای غنی از خواص آنتی اکسیدانی، ضد باکتری و ضد ویروسی است و تاثیر آن بر ویروس ها و باکتری ها دارد و در نتیجه علائم اسهال و استفراغ و اثر سریع آن را کاهش می دهد. علاوه بر این، این ادویه به هضم کمک می کند و دستگاه گوارش را تحریک می کند. یک قاشق چای خوری پودر قاشق چای خوری را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید و دو بار در روز برای چند روز هم بزنید. برای جلوگیری از اضافه کردن اسهال، استفراغ و دیگر مشکلات گوارشی به کمی ادویه و غذا.
درمان اسهال و استفراغ با سرکه سیب

سرکه سیب همچنین با بسیاری از بیماری های اسهال و استفراغ کمک می کند. سطح pH را کنترل و سموم مضر بدن را از بین می برد. علاوه بر این، با توجه به پکتین، تحریک معده را کاهش می دهد و درد معده، حالت تهوع، استفراغ و گاز را کاهش می دهد. 1 قاشق چای خوری سرکه سیب خام را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید. نوشیدن 30 دقیقه قبل از یک وعده غذای روزانه، تا زمانی که بهبودی کامل داشته باشید. به صورت متناوب، شما می توانید 1 قاشق چای خوری سرکه سیب خام را به یک لیوان آب انگور دو بار در روز برای چند روز اضافه کنید.
درمان اسهال و استفراغ با ریحان

ریحان، که خواص ضد اسپاسمودی دارد، همچنین داروی خوبی برای اسهال و استفراغ است. این می تواند معده را قوی تر کند و از بسیاری از اسهال و استفراغ بیماری جلوگیری کند. مخلوط مقدار مشابه آب ریحان و ریشه آب زنجبیل 2 یا 3 بار در روز برای کاهش درد معده. شما همچنین می توانید 10 تا 15 برگ ریحان را در یک فنجان آب جوش ریختید. شما همچنین می توانید چای ریحان را با عسل چند بار در روز ترکیب کنید.
درمان اسهال و استفراغ با بابونه

بابونه یک درمان مؤثر برای تورم معده و روده است به علت خواص ضد التهابی، ضد میکروبی و ضد التهابی که نقش مهمی در سلامت گوارشی دارد. شانه ها، مانند اسهال، گرفتگی شکمی، نفخ، حالت تهوع و گاز. 2 قاشق چای خوری یک گل بابونه خشک یا 1 قاشق غذاخوری بابونه تازه را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید. نوشیدن 10 دقیقه بعد با آب لیمو و عسل. چند بار در روز به مدت سه روز بخورید. اضافه کردن یک بستنی. چند برگ برنج بابونه و نوشیدنی.
درمان اسهال و استفراغ با موز

موز، رسیده و خام، همچنین در درمان اسهال و استفراغ کمک می کند. حضور آمیلاز در موز کمک می کند تا علائم را کاهش دهد. موز حاوی پتاسیم و منیزیم، دو الکترولیت مهم برای عملکرد مناسب دستگاه گوارش است. علاوه بر این، موز یک غذای شیرین و مطلوب است که باعث هضم آسانتر می شود. چند عدد موز را به یک فنجان ماست 2 یا 3 بار در روز بریزید. شما همچنین می توانید برخی از موز در سوپ را بخورید.
نکاتی درباره اسهال و استفراغ

- قبل از خوردن میوه ها و سبزیجات، قبل از غذا بخورید. - غذای خام یا نوشابه مصرف نکنید. - نوشیدن 8 تا 10 لیوان آب در روز. - برای چند روز از مصرف شیر و لبنیات اجتناب کنید. - خوردن رژیم غذایی برای یک هفته، موز، برنج (سفید)، سیب و نان خشک. - آرامش و خواب برای بهبود خوب است. نوشیدنی هایی که حاوی مقدار زیادی اسید هستند، مانند آب پرتقال، باید اجتناب شود. - از کافئین و نوشابه های گازدار استفاده نکنید. - برای چند هفته پس از بیماری غذا را در خانه بخورید. - در این دوره از نوشیدن الکل و نیکوتین اجتناب کنید. - برای کاهش میزان درد و زخم، از کمپوت گرم یا کیسه آب گرم روی معده استفاده کنید. - همچنین میتوانید برای معالجه معده و روده ای از آروماتراپی یا طب سوزنی استفاده کنید. نکته مهم: اگر در عرض یک هفته بهبودی نداشته باشید، با پزشک خود مشورت کنید.

  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی