لاکچری سورپرایز
لاکچری سورپرایز
لاکچری,لاکچری سورپرایز,لاکچری معنی,لاکچری های تهران,لاکچری تهران,معنی لاکچری چیست,لاکچری به چه معنی است,معنی لاکچری به فارسی,معنی لاکچری در خودرو,لاکچری به معنی,رستوران های لاکچری تهران,خانه های لاکچری تهران,اتو لاکچری تهران,رستوران لاکچری تهران,لاکچری در تهران
لاکچری کلمه ای است که این روزها آن را زیاد می شنویم.خیلیها دوست دارند بدانند که لاکچری به چه معناست و ریشه آن چیست.همه ما تا بحال بارها کلمه لوکس را شنیده ایم و بارها بکار برده ایم و با توجه به اینکه این کلمه لاتین است ولی در زیان فارسی کاملا جا افتاده است.نوعی از زندگی است که فرد در آن دوست دارد وسایل لوکس بخرد و بعبارتی لوکس زندگی کند که به آن لوکس گرایی یا لاکشری می گویند(Luxury).در ایران این کلمه را لاکچری تلفظ می کنند که بعبارتی لاکچری همان لوکس بودن و لوکس زندگی کردن است.
کسانی که سبک زندگیشان لاکچری است دوست دارند بهنرین و با کیفیت ترین مارکها را خریداری نمایند که با این کار حس بهتر و بالاتری را نسبت به بقیه جامعه دارند.اگر دنبال اتومبیل های لاکچری هستید حتما می توانید بین فوتبالیست ها آن را پیدا کنید.شاید برایتان جالب باشد که انواع ساعت ها، جواهرات قیمتی، مبلمان زیبا و وسایل خانگی لوکس و همینطور هتل های شیک و رستوران ها از کالاها و خدمات لاکچری به حساب می آیند.سفر به فضا هم یک تجربه لاکچری است.لاکچری را می توانید در افکار همه دید بطوریکه میوه فروشی که میوه های درشت و با کیفیت را در جایی جداگانه نگه می دارد هم میتوان یک لاکچر فروش دانست که دنبال مشتری پولدار و لاکچرپسند است.
بازار لاکچری جز بهترین و پر درآمدترین بازارها است.مشتریان بازار لاکچری چند ویژگی خوب دارند.یک اینکه برایشان قیمت خیلی مهم نیست و اهل چانه زدن نیستند.آنها برایشان واقعی بودن برند مهم است و اگر بتوانید برندتان را به عنوان لاکچری به آنها معرفی کنید درآمد خوبی از این راه خواهید داشت.با همه این توضیحات باز هم نمیتوانیم یک تعریف جامع برای لاکچری بیاویرم.اکثرا معتقدند که اجناس کمیاب و قیمتی لاکچری ترند.مثلا وقتی یک ساعت لاکچری می خرند برایشان مهم است که آن ساعت دارای کد رهگیری از طریق اینترنت باشد یا اینکه مثلا تعداد محدودی از آن ساعت تولید شده باشد و هر چه افراد مشهورتری ان را خریداری کرده باشند آن لاکچری تر است.یکی از چیزهایی که در جامعه وجود دارد این است که تفکر لاکچری در بین اقشار کم در آمد و متوسط نیز به وجود امده است و در خانه انها وسایلی وجود دارد که فقط جنبه تجملات و لوکس بودن دارد.
بعضی از روانشناسان معتقدند که تفکر لاکچری در همه وجود دارد و از شروع بشریت نیز وجود داشته است.مثلا برای غار نشینی که دندان شیر را گردنبند کرده یا عاج فیلی را به خانه اش زده همین تفکر لاکچری حکم فرما بوده است.می توانیم لاکچری را یک پدیده اجتماعی معرفی نماییم که در برخورد و ارتباط طبقات خاصی از انسان ها با یکدیگر معنا پیدا کرده است.خیلیها وسایل لاکچری را برای دل خودشان نمی خرند و حاضرند مال و سلامت خود را به خطر بیندازند تا دیگران فکر کنند انها لاکچری زندگی می کنند.
داستان لاکچری در تهران و خودروهای گرانقیمت
این روزها رژه و خودنمایی خودروهای گرانقیمت در تهران یک امر عادی شده است و به صورت اپیدمی در آمده است و بین بچه پولدارها مد شده است و خیلی خبری از ماشینهای قدیمی نیست.دیگر گذشت آن زمان که خودروی پیکان گوجه ای مد بود و کلاس داشت.امروزه خیابانهای پایتخت پر از خودروهای لوکس بنز و بی ان و و پورشه و بوگاتی و لامبورگینی و فراری شده است و موج فخر فروشی بعد از خیابانها به شبکه های اجتماعی کشیده شده است و این عکس های لاکچری پیوسته رد و بدل می شود.
لاکچری
- ۹۵/۱۱/۱۵